Monday, 19 March 2012

jiwang sungguh!

hati ni milik Allah.. kalau Allah nak membolak-balikkan hati ni, dalam sekelip mata je.. sekejap je DIA boleh buat hati jadi tak tentu..daripada suka jadi tak suka..

saya pun tak tahu kenapa saya suka awak..mungkin ada sesuatu dalam diri awak yang membuatkan saya suka pada awak.. suka tu anugerah Tuhan..sebab tu kita tak boleh nak paksa diri kita suka kat orang walaupun dia ada segalanya..awak istimewa kot, sebab tu saya suka awak..

kadang2, hati ni rasa rindu sangat kat awak..rasa macam nak laungkan kat seluruh dunia yang saya suka awak..

tapi saya masih waras..fikiran saya masih lagi mampu memproses apa yang betol atau tak..tatkala hati semakin parah, jiwa semakin pelik..oh hati, izinkan dia bertahkhta dihati…

2 comments:

NanA said...

hoi.. ape ni jiwang2. dose tau rindu2 ajnabi ni. hahaha.. (tahap wjib kwen doh ni..) hahaha :D

emapunyebelog said...

hahaha..mane de nana..jiwang sket je..tak wajib kawen lagi...hahaha